Doprava a platba
Možnosti dopravy

- Doručenie prebieha spravidla nasledujúci pracovný deň medzi 8:00 a 18:00. O presnom termíne vás bude kuriér informovať prostredníctvom SMS s predpokladaným časom doručenia.
- Po odovzdaní zásielky prepravcovi dostanete e-mail od kuriérskej spoločnosti GLS, ktorý bude obsahovať odkaz na sledovanie zásielky. Aktuálny stav si môžete kedykoľvek overiť aj na stránke: https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok.html.
- GLS vám zároveň umožní prostredníctvom odkazu v e-maile upraviť doručenie - napríklad presmerovať balík na inú adresu, do Parcel Shopu alebo si zvoliť iný deň doručenia.
- Za dobierku môžete zaplatiť buď v hotovosti, alebo pohodlne kartou - kuriér je vybavený mobilným platobným terminálom.
- Potrebujete pomoc? GLS zákaznícku linku môžete kontaktovať na číslach +421 45 52 42 500 alebo 18 585 počas pracovných dní od 8:00 do 18:00.
Kedy môžete zásielku očakávať?
Odhadovaný dátum doručenia nájdete priamo v detaile produktu alebo v nákupnom košíku pri finalizácii objednávky. Zvyčajne zásielku doručíme do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
Neboli ste doma?
V prípade, že vás kuriér nezastihne a nezvolíte náhradné doručenie, zásielka bude v nasledujúcich dvoch pracovných dňoch pokusne doručená znova. Ak ani vtedy nebude prevzatá, balík sa automaticky vracia späť k nám na sklad.

- Packetou je možné zaslať balík s hmotnosťou do 5 kg na výdajné miesto alebo do Z-Boxu.
- Vybranú pobočku si môžete zvoliť priamo v košíku, kde zároveň nájdete informáciu, či je na danom mieste možné platiť kartou.
- Sledovanie zásielky je jednoduché - po odoslaní objednávky obdržíte e-mail s trasovacím číslom, ktoré môžete použiť na stránke www.packeta.sk na kontrolu aktuálneho stavu doručenia. O každom pohybe balíka vás budeme priebežne informovať prostredníctvom e-mailu, SMS a tiež cez mobilnú aplikáciu Packeta.
- Akonáhle bude balík pripravený na vyzdvihnutie, dostanete upozornenie spolu s vyzdvihovacím kódom. Na jeho vyzdvihnutie máte 5 dní na výdajnom mieste a 3 dni zo Z-Boxu. Ak zásielku v tomto čase neprevezmete, automaticky sa vráti späť na náš sklad.
- Potrebujete pomoc? Zákaznícku linku Packety môžete kontaktovať na čísle +421 221 201 135 počas pracovných dní od 8:00 do 18:00.
Kedy balík dorazí na výdajné miesto?
Odhadovaný dátum doručenia nájdete priamo v detaile produktu alebo v nákupnom košíku pri finalizácii objednávky. Zvyčajne zásielku doručíme do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
Áno, po odoslaní objednávky vám pošleme e-mail so sledovacím číslom a odkazom, kde môžete priebeh doručovania zásielky sledovať online.
Ak je balík poškodený, ihneď to oznámte kuriérovi alebo výdajnému miestu a spíšte škodový protokol. Potom nás kontaktujte >>> TU, aby sme vám mohli pomôcť situáciu vyriešiť.
Možnosti platby

- Za svoj nákup môžete pohodlne zaplatiť platobnými kartami VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro alebo VPay.
- Počas zadávania údajov si môžete vybrať, či si želáte kartu uložiť pre budúce nákupy - vďaka tomu ušetríte čas a nebudete musieť údaje zadávať znova.
- Za platbu kartou si neúčtujeme žiadny poplatok.

- Apple Pay umožňuje pohodlné a bezpečné platenie priamo z vášho iPhonu, iPadu, Apple Watch alebo Macu - bez potreby hotovosti či fyzickej karty. Stačí si do zariadenia pridať svoju platobnú kartu a môžete okamžite začať platiť.
- Platby cez Apple Pay sú rovnako rýchle a spoľahlivé ako bežná platba kartou online.
- Za platbu prostredníctvom Apple Pay si neúčtujeme žiadny poplatok.

- Google Pay vám umožní zaplatiť jednoducho a bezpečne pomocou karty, ktorú máte uloženú vo svojom Google účte, v aplikácii Google Store alebo v prehliadači Chrome. Nemusíte pri tom zadávať údaje manuálne - všetko prebehne pohodlne a automaticky.
- Platby cez Apple Pay sú rovnako rýchle a spoľahlivé ako bežná platba kartou online.
- Za platbu prostredníctvom Google Pay si neúčtujeme žiadny poplatok.

- Po potvrdení objednávky vám zobrazíme všetky potrebné údaje k úhrade - vrátane čísla účtu, variabilného symbolu a QR kódu pre jednoduché zaplatenie. Rovnaké inštrukcie obdržíte aj e-mailom.
- Tovar pre vás rezervujeme na 7 pracovných dní. Platbu je potrebné uhradiť v tomto termíne - inak bude objednávka automaticky zrušená.
- Upozorňujeme, že bankový prevod môže trvať až 48 hodín. Objednávku začneme spracovávať až po prijatí platby na náš účet.
Fio banka
Číslo účtu: 2800613680 / 8330
IBAN: SK43 8330 0000 0028 0061 3680
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
Variabilný symbol je číslo vašej objednávky.
* Pri zadávaní údajov dbajte na presnosť, inak tovar nebude môcť byť odoslaný.

- Za objednávku zaplatíte až pri prevzatí balíka, buď v hotovosti alebo kartou, ak to umožňuje dopravca.
- Platbu je možné realizovať len pri doručení kuriérom alebo na výdajnom mieste Packety.
- Pri platbe dobierkou je účtovaný poplatok 1,50 €.